Fijne opfrisser

Na een aantal jaren alleen op B2 en B1 niveau te hebben lesgegeven, kreeg ik een nieuwe opdracht binnen de onderwijsroute. Ditmaal een groep van A0-B1 in 2 jaar klaarstomen. Ik bespeurde bij mijzelf enigszins paniek en heb deze cursus gevolgd om op een duidelijke manier weer zaken vanaf de beginstreep te kunnen uitleggen. De rust is terug, het lesgeven een groot plezier. Dank Aleid!

Louise Kluijver
Java NT2 Lessen